معرفی کودهای شرکت بایوبیز و مشخصات

Biobizz Bio Grow

Biobizz Bio Grow چگونه کار می کند

ترکیبی از کودهای آلی و مواد مغذی لازم برای دوره رشد گیاهان رشد یافته در خاک است. این ماده شیمیایی ندارد ، فقط غذای طبیعی است.
بعد از اینکه قند موجود در محتوای آن توسط آنزیم ها پردازش می شود ، گلوکز ظاهر می شود که به افزایش ریز زندگی در خاک و بهره وری خاک کمک می کند. به لطف پتاسیم و قندهای طبیعی موجود در آن ، باکتری های موجود در لایه فعال می شوند. این به شما کمک می کند تا در طی دوره رشد ، از جمله اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و 70 ماده معدنی کمیاب ، یک محصول خوشمزه و فراوان بدست آورید.

Biobizz Bio Bloom

Biobizz Bio Bloom چگونه کار می کند

ترکیبی از کودهای آلی و مواد مغذی لازم برای دوره گلدهی گیاهان رشد یافته در خاک است. این ماده شیمیایی ندارد ، فقط غذای طبیعی است.
به خصوص پتاسیم با کار با ریتم طبیعی گیاه در شبانه روز نقش مهمی در ایجاد گل دارد. این به شما کمک می کند تا در طی دوره رشد ، از جمله اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و 70 ماده معدنی کمیاب ، یک محصول خوشمزه و فراوان بدست آورید.

Biobizz Root Juice

چگونه آب ریشه BioBizz کار می کند

آب ریشه BioBizz ترکیبی از کودهای آلی و مواد مغذی لازم برای دوره رشد گیاهان رشد یافته در خاک است. این ماده شیمیایی ندارد ، فقط غذای طبیعی است.

این ماده مغذی ، طراحی شده برای تغذیه باکتریهای مفید ، یک منطقه ریشه توسعه یافته را فراهم می کند. این ماده به انتقال ماده مغذی به قسمتهای بالای گیاه کمک کرده و به آن اجازه می دهد تا مقادیر بالاتر EC را از بین ببرد.

همچنین به گیاه کمک می کند تا ایمنی خود را در برابر بیماری ها تقویت کند.

Biobizz Acti Vera

BioBizz Acti Vera چگونه کار می کند؟

BioBizz Acti Vera ترکیبی از کودهای آلی و مواد مغذی لازم برای دوره رشد گیاهان رشد یافته در خاک است. این ماده شیمیایی ندارد ، فقط غذای طبیعی است.

Biobizz Acti Vera؛ این ماده برای محافظت از سیستم ایمنی بدن گیاهان ، تقویت متابولیسم و ​​غنی سازی جذب مواد مغذی طراحی شده است. اساساً ، اصل کار Acti-Vera ؛ فواید عصاره آلوئه ورا را برای گیاه خود به ارمغان بیاورید. یعنی گیاهان برای گیاهان. مولکول های قند را تجزیه کرده و جذب مواد مغذی را به حداکثر می رساند. به لطف محتوای غنی از آلوئه ورا ، توزیع مواد معدنی را تنظیم می کند و رشد را تقویت می کند.

Biobizz Top Max

BioBizz Top Max چگونه کار می کند؟

BioBizz Top Max ترکیبی از کودهای آلی و مواد مغذی لازم برای دوره گلدهی گیاهان رشد یافته در خاک است. این ماده شیمیایی ندارد ، فقط غذای طبیعی است.

اسیدهای هیومیک و فولویک در Biobizz TopMax انرژی سلولهای قدیمی گیاه را افزایش می دهد ، تقسیم سلولی را تقویت می کند و دسترسی گلوکز در خاک به میوه ها و گل ها را تسهیل می کند. با تعامل با کلسیم ، آهن و منیزیم در خاک ، متابولیسم گیاه را تقویت می کند. بنابراین ، گیاهان روغنی و برداشت بیشتری بدست می آیند.

Biobizz Fish Mix

مخلوط ماهی Biobizz چگونه کار می کند؟

BioBizz Fish Mix ترکیبی از کودهای آلی و مواد مغذی لازم برای دوره رشد گیاهان رشد یافته در خاک است. این ماده شیمیایی ندارد ، فقط غذای طبیعی است.

با تشکر از محتوای منحصر به فرد کود Biobizz Fish Mix ، رشد همه موجودات زنده موجود در بستر تسریع می شود.
به لطف ساختار Fish Mix ، فرآیند تولید مثل باکتریها و میکروارگانیسم های مفید ساکن در خاک یا محیط های مبتنی بر کوکو نیز تحریک شده و ترکیب این موجودات با خاک آسان تر می شود. بنابراین ، به شما کمک می کند تا یک محصول خوشمزه و فراوان بدست آورید.

Biobizz Bio Heaven

BioBizz Bio Heaven چگونه کار می کند

BioBizz Bio Heaven ترکیبی از کودهای آلی و مواد مغذی لازم برای دوره رشد گیاهان رشد یافته در خاک است. این ماده شیمیایی ندارد ، فقط غذای طبیعی است.

این گیاه گیاه را از سموم تشکیل شده در دوره تنش نجات می دهد ، باعث ترمیم کلروفیل و تحریک مجدد گیاه می شود. سرعت کار متابولیکی گیاه را به سطح بالایی می رساند و یک مکمل انرژی بالا برای گیاه برای مدت زمان بیشتری فراهم می کند. تأثیر مستقیمی بر میزان برداشت دارد.

Biobizz Algae A Mic

میکروفون BioBizz Algae چگونه کار می کند؟

BioBizz Alg A Mic ترکیبی از کودهای آلی و مواد مغذی لازم برای دوره گلدهی گیاهان رشد یافته در خاک است. این ماده شیمیایی ندارد ، فقط غذای طبیعی است.

در Biobizz Alg-A-Mic یافت شده است. غلظت جلبک های تحت فشار سرد متشکل از ویتامین ها ، ریزمغذی های گیاهی و اسیدهای آمینه تقویت کننده نشاط ، گیاهان شما را از استرس دور نگه می دارد و باعث نشاط می شود. بنابراین ، گیاهان سالم با بازده بالا کار می کنند.

همچنین با تحریک کلروفیل به گیاهان کمک می کند تا برگهای سبزتری داشته باشند ، بنابراین سرعت فتوسنتز را افزایش می دهد.

Biobizz Cal Mag

Biobizz Calmag برای تمام تولیدکنندگان ، چه سرگرمی و چه حرفه ای ، که به دنبال مکمل های کلسیم-منیزیم اضافی برای محصولات خود هستند ، طراحی شده است. کلسیم و منیزیم عناصر بسیار مهمی در تولید سلولهای جدید و فتوسنتز گیاهان هستند ، هم در طول رشد و هم در گلدهی. 

طریقه مصرف: وقتی  اولین علائم کمبود کلسیم منیزیم روی برگها مشاهده شد ، به میزان 1-2 میلی لیتر در لیتر مخلوط شده و به گیاه داده می شود. در صورت لزوم ، مجدداً در آبیاری بعدی اعمال می شود. رشد در برگهای تازه تشکیل شده مشاهده می شود. 

این می تواند به صورت هفتگی استفاده شود تا از کمبود جلوگیری کند. نباید فراموش کرد که دادن کلسیم-منیزیم به گیاه در هر آبیاری در کشاورزی خاک ممکن است ضرری بیش از سود داشته باشد.

Biobizz Bio pH Down

Biobizz Bio pH Down یک محلول آبی بر پایه اسید سیتریک است که به طور طبیعی در مرکبات مانند لیمو یافت می شود. به طور طبیعی اصلاح PH در کشاورزی ارگانیک مهم است تا گیاهان بتوانند مواد مغذی بیشتری را جذب کنند. فرمولاسیون طبیعی Bio pH به شما امکان می دهد بدون آسیب رساندن به میکروارگانیسم های موجود در خاک ، PH را تنظیم کنید. Biobizz Bio pH Down فاقد اسید قوی است و از آسیب رساندن به زندگی میکروبی در خاک جلوگیری می کند. برای استفاده در تمام محیط های در حال رشد مناسب است.

Biobizz pH Down برای استفاده در هر دو دوره رشد و گلدهی مناسب است. 

Biobizz Bio pH Plus

Biobizz Bio pH Plus به طور خاص برای کشاورزی ارگانیک طراحی شده است.

Biobizz pH Plus در نتیجه فرمولاسیون بر اساس اسیدهای هیومیک جمع آوری شده از منابع طبیعی برای تولیدکنندگانی که می خواهند دانه های خود را تا زمان برداشت محصول ارگانیک نگه دارند ، ایجاد شده است. 

به طور طبیعی اصلاح PH در کشاورزی ارگانیک مهم است تا گیاهان بتوانند مواد مغذی بیشتری را جذب کنند. فرمولاسیون طبیعی Biobizz pH Plus به شما امکان می دهد pH را بدون آسیب رساندن به میکروارگانیسم های موجود در خاک تنظیم کنید.

برای استفاده در تمام محیط های در حال رشد مناسب است.
Biobizz pH Plus برای استفاده در هر دو دوره رشد و گلدهی مناسب است. 

Biobizz Indoor Pack

بسته داخلی Biobizz؛ این یک بسته غذایی داخلی است که برای کشاورزی ارگانیک تهیه شده است.

محتویات :  250 میلی لیتر BioGrow ،  250 میلی لیتر BioBloom ،  250 میلی لیتر TopMax.

Biobizz Starter Pack

Biobizz Starter Pack یک بسته تغذیه ای برای کشاورزان ارگانیک است. می توانید در دوره شروع و گلدهی از آن استفاده کنید.

محتوای بسته بندی :

  • BioGrow 1 لیتر
  • Bio Bloom 1 L
  • Topmax 500 میلی لیتر
  • آب ریشه 250 میلی لیتر
  • Bio Heaven 250 میلی لیتر