معرفی مکمل و بوسترهای روز دنیا

Atami Bloombastic

آتامی بلومبستیک؛ این یک ماده غذایی گیاهی است که از مخلوطی از مواد معدنی با کیفیت بالا و مواد محرک مورد نیاز گیاه در طول دوره گلدهی و بلوغ تشکیل شده است. به لطف ذخیره بیومرن غنی شده از قند در محتوای Bloombastic ، افزایش فوق العاده ای در میزان گلدهی گیاه و وزن ، طعم و بوی محصول افزایش می یابد.

مناسب برای استفاده در تمام رسانه های در حال رشد. 0.5 میلی لیتر در لیتر میزان استفاده بهینه است.

Mykos WP Micoriza

Xtreme Gardening Mykos WP Micoriza به شکلی ساخته شده است که برخلاف Mykos mycorrhiza می تواند مستقیماً با آب مخلوط شود و استفاده شود. این یک قارچ مفید است که با ایجاد یک رابطه همزیستی با ریشه های گیاه جذب مواد مغذی و آب را افزایش می دهد. این گونه قارچ میکوریزای عضلانی فقط شامل Rhizophagus intraradices است که با نام Glomus intraradices نیز شناخته می شود. فاقد هرگونه تریکودرما یا اکتو میکوریزا است. از آنجا که Mykos mycorrhizae یکی از سریع ترین و تهاجمی ترین قارچ ها است که در طبیعت پخش می شود ، در مدت زمان کوتاهی اثر می گذارد و از نظر عملکرد طیف وسیعی از مزایا را برای گیاه شما فراهم می کند. اصلی ترین این مزایا عبارتند از: این می تواند به عنوان افزایش عملکرد عناصر غذایی گیاه و محلول غذایی ، عملکرد موثرتر متابولیت های ثانویه ، رشد و نمو ساختار ریشه برای جذب بیشتر و به حداکثر رساندن برداشت محاسبه شود.

از Mykos Mikoriza برای پرورش کدو 1000 کیلوگرم استفاده شد که در سال 2012 هفتمین رکورد جهانی را شکست. به لطف ارتباط بیولوژیکی خاصی که Mykos Mycorrhiza بین ریشه ها و مواد مغذی موجود در خاک ایجاد می کند ، رشد خارق العاده ای در ریشه ها و در نتیجه در گیاه اتفاق می افتد. 

Mykos WP از گیاهان شما در برابر خشکسالی و تنش گرمایی محافظت می کند. از ایجاد تماس ریشه با عوامل بیماری زای مضر جلوگیری می کند. Mykos WP همچنین باعث بهبود ساختار خاک در خاک و خاک شنی می شود. 

استفاده کنید

1 قاشق غذاخوری Mykos WP (10 گرم Mykos WP مربوط به 1 قاشق غذاخوری است) در 5 لیتر آب  .

نصف قاشق چایخوری در هر دانه و مکعب برای استفاده در کاشت بذر مناسب است. 

Mykos Micoriza

Xtreme Gardening Mykos Mycorrhiza یک قارچ مفید است که با ایجاد یک رابطه همزیستی با ریشه های گیاه ، میزان مواد مغذی و آب را افزایش می دهد. این گونه قارچ میکوریزای عضلانی فقط شامل Rhizophagus intraradices است که با نام Glomus intraradices نیز شناخته می شود. فاقد هرگونه تریکودرما یا اکتو میکوریزا است. از آنجا که Mykos mycorrhizae یکی از سریع ترین و تهاجمی ترین قارچ ها است که در طبیعت پخش می شود ، در مدت زمان کوتاهی اثر می گذارد و از نظر عملکرد طیف وسیعی از مزایا را برای گیاه شما فراهم می کند. اصلی ترین این مزایا عبارتند از: این می تواند به عنوان افزایش عملکرد عناصر غذایی گیاه و محلول غذایی ، عملکرد موثرتر متابولیت های ثانویه ، رشد و نمو ساختار ریشه برای جذب بیشتر و به حداکثر رساندن برداشت محاسبه شود.

از Mykos Mikoriza برای پرورش کدو 1000 کیلوگرم استفاده شد که در سال 2012 هفتمین رکورد جهانی را شکست. 

به لطف ارتباط بیولوژیکی خاصی که Mykos Mycorrhiza بین ریشه ها و مواد مغذی موجود در خاک ایجاد می کند ، رشد خارق العاده ای در ریشه ها و در نتیجه در گیاه اتفاق می افتد. 

Mykos از گیاهان شما در برابر خشکسالی و تنش های گرمایی محافظت می کند. از ایجاد تماس ریشه با عوامل بیماری زای مضر جلوگیری می کند. Mykos همچنین باعث بهبود ساختار خاک در خاک و خاک شنی می شود. 

می توانید Xtreme Gardening Mykos Mycorrhiza را با پاشیدن آن بر روی قسمت ریشه ، در حالی که گیاه خود را به گلدان اصلی می برید ، اعمال کنید.

مستقیماً با آب مخلوط نشوید. اگر می خواهید با آبیاری از ریشه تغذیه کنید ، می توانید از سری Mykos WP استفاده کنید.

مقادیر مطلوب 1 قاشق غذاخوری برای گلدان های 5 لیتری ، 2 قاشق غذاخوری برای گلدان های 12 لیتری ، 3 قاشق غذاخوری برای گلدان های 20 لیتری و نیم لیوان مایکو برای گلدان های 35 - 70 لیتری است. (10 گرم Mykos Mycorrhiza مربوط به 1 قاشق غذاخوری است.)

نصف قاشق چایخوری در هر دانه و مکعب برای استفاده در کاشت بذر مناسب است.

Xtreme Gardening Azos

Xtreme Gardening Azos؛ این یک نوع باکتری کاملاً طبیعی و مفید است که باعث رشد می شود و کمبود نیتروژن را برطرف می کند. باکتری های آزوس نیتروژن موجود در خاک را پردازش کرده و آن را به شکلی تبدیل می کنند که گیاه می تواند به راحتی به آن دسترسی پیدا کند و از آن استفاده کند. استفاده بهینه از ازت ، که عنصر اساسی گیاه در دوره رشد است ، به گیاه کمک می کند تا یک دوره رشد بسیار پربار داشته باشد.

آزوس نوعی باکتری ثابت کننده ازت است. نیتروژن پیشتاز تمام عناصر غذایی است که از طریق خاک به گیاهان منتقل می شود. آزوس تولید کلروفیل را تحریک می کند ، گیاهان را سبز و پربار نگه می دارد. این باکتریهای موجود در آزوس بخشی اساسی از اسیدهای آمینه ، مولکولهای پروتئینی و سایر ترکیباتی هستند که سلامت و بهره وری محصولات را تضمین می کنند و خاکها اغلب فاقد این عنصر هستند.

نیتروژن موجود در هوا ؛ گروه نخبه ای از باکتریها که به عنوان دیازوتروف طبقه بندی می شوند ، از منابع مختلفی از جمله بستر گیاهان تجزیه شده ، میکروارگانیسم های مرده و جداسازی نیتروژن اتمسفر ، نیتروژن گیاهان را تأمین می کنند. آزوس به آخرین گروه از این گروه ها تعلق دارد و اساساً به عنوان مبدل نیتروژن جوی عمل می کند.

آزوس تبدیل کارآمد فرم نیتروژن N2 به نیتروژن آمونیاک NH3 موجود در گیاه را فراهم می کند. آزوس چنان تولیدی است که 50 تا 70 درصد ازت ازت مورد نیاز اکثر محصولات از طریق این ارگانیسم تأمین می شود.

هنگامی که گیاه خود را در گلدان اصلی قرار دادید یا با آبیاری مستقیم می توانید از Xtreme Gardening Azos استفاده کنید.

مقدار استفاده در نقل و انتقالات گلدان ؛ مقادیر مطلوب 1 قاشق غذاخوری Azos در گلدان 10 لیتری ، 2 قاشق غذاخوری گلدان 20 لیتری و 3 قاشق غذاخوری Azos در 35 - 70Lt است. (10 گرم آزوس مربوط به 1 قاشق غذاخوری است.)

مقدار استفاده با آبیاری مستقیم ؛ 2 قاشق غذاخوری آزوس در 20 لیتر آب ، 4 قاشق غذاخوری آزوس در 75 لیتر آب و 8 قاشق غذاخوری آزوس در 190 لیتر آب. (10 گرم آزوس مربوط به 1 قاشق غذاخوری است.) 

Great White Granular

Great White Granular 1 یک مکمل ارگانیک میکوریزا است که از Glomus Intraradices تشکیل شده و از طریق ایجاد همزیستی با ریشه گیاهان ، قارچ هایی سودمند هستند. از آنجا که این قارچ ها از بقایای گیاهان شما تغذیه می کنند ، به ریشه های آنها کمک می کند مواد مغذی را جذب کنند بنابراین نوعی زنجیره تشکیل می دهند که گیاهان از آنها برای انتقال مواد مغذی استفاده می کنند. با تأمین سیستم ریشه ای بزرگتر و سالم تا 70٪ مستقیماً عملکرد را افزایش می دهد. 

فهرست:

Glomus Intraracides - 132 قطعه در گرم

استفاده کنید:

مخلوط با خاک: 150 گرم Great White Granular 1 در 50L خاک مخلوط می شود.

در حین کشت : 3 سوراخ کوچک در قسمت بالای خاک ایجاد شده و یک قاشق چای خوری ریخته می شود.

Grotek Monster Bloom

Grotek Monster Bloom؛ این یک ماده غذایی بسیار قوی و خالص گیاهی است که شامل تمام مواد مغذی ضروری گیاهان برای حداکثر برداشت است. Monster Bloom بر اساس مقادیر PK یکی از قوی ترین مواد افزودنی گل دهنده در جهان است. این باعث شکوفایی شکوفه و باروری فراوان گیاهان در دوره گلدهی می شود. محتوای غنی و غلیظ پتاسیم در فرمول آن همچنین باعث بهبود کیفیت گل و میوه می شود.

با مخلوط کردن 2 قاشق چای خوری در 19 لیتر آب استفاده می شود. مناسب برای استفاده در تمام رسانه های در حال رشد.

Grotek Monster Grow Pro

Grotek Monster Grow Pro ؛ این یک ماده غذایی بسیار قوی و خالص گیاهی است که برای افزایش رشد ریشه ، ساقه و برگ قبل از دوره گلدهی طراحی شده است. فرمول غنی ازت از Monster Grow Pro ، هم از منابع معدنی و هم از منابع آلی ، با مکمل های کلسیم و منیزیم غنی شده است. با تشکر از این فرمول قدرتمند Monster Grow Pro ؛ باعث تسریع رشد ریشه ها و ریشه های ثانویه می شود ، به هضم سریع پروتئین توسط گیاه کمک می کند ، انرژی آمینه بیشتری آزاد می کند و گیاه را قادر می سازد تا با ایجاد مشارکت در همزیستی ، بهره وری خود را به حداکثر برساند. به لطف Monster Grow Pro ، این گیاه در طول دوره رشد خود رژیم کامل دارد. بنابراین سالم ، نیرومند و مولد می شود.

با مخلوط کردن 2 قاشق چای خوری در 19 لیتر آب استفاده می شود. مناسب برای استفاده در تمام رسانه های در حال رشد.

HB 101

اچ بی ۱۰۱ عصاره ایست که توسط متخصصین و دانشمندان ژاپنی پس از سال ها تحقیقات، از تجزیه و استخراج عناصر موجود در گیاهانی نظیر سدروس، کاج، سرو، بارهنگ، موز و مشابه آنها که دارای طول عمر و مقاومت بالایی هستند بدست آمده است.

اچ بی ۱۰۱ طبق آخرین نتایج و تحقیقات عامل مؤثری در بهبود رشد بوده و محصولات را تا ۳۰درصد افزایش می دهد.

اچ بی ۱۰۱ که در زمان های گذشته در معالجه برخی بیماری های انسانی از آن استفاده می شده است، هیچ گونه اثر سوئی بر روی انسان و حیوان نداشته و ۱۰۰ درصد عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد

این محصول نه یک ماده شیمیائی کشاورزی است و نه یک کود، بلکه یک محلول کاملا طبیعی و پشتیبان گیاهِ سالم می باشد بنابراین اچ بی ۱۰۱ یک احیاءکننده و افزایش دهنده رشد گیاه می باشد.